Er din virksomhed sikkert?

Nå, er det! Har du sikkerhedskopiere dine filer på en regelmæssig basis? Har du en back-up plan på plads? Hvad er vigtigt for din virksomhed og hvad er ikke? Hvad sker der, hvis du får ondt, der vil køre din virksomhed? Har du gæster kommer til din virksomhed? Hvad hvis de komme til skade, er du dækket? Hvad med alt det udstyr du har, er det dækket?
Disse er alle spørgsmål, et hjem baseret virksomhedsejer, (i virkeligheden, enhver virksomhedsejer) skal have svar på og planer i stedet for.
Du skal have et system til at sikkerhedskopiere dine filer. Da de fleste af os bruger computere i dag, være sikker på, at du sikkerhedskopierer mindst en gang om ugen. Hvis du virkelig ønsker at være effektive og gør det nemt for dig selv, få en Maxtor harddisk med knappen én tilbage op-funktionen. For mindre end $200, kan du ikke råd til at være uden en hvis du har en masse filer. Hvis du ikke behøver at tilstrækkeligt mange filer så et Zip-drev. Vi har en jeg-Omega at koste os kun $70.
OK, du siger hvad skal jeg sikkerhedskopiere? Alt, hvad der er vigtigt for dig. Din kundedatabase, skabeloner, du bruger på et konsistent grundlag. Hvis du er ligesom os og sælge e-håndbøger og bøger, skal du have dem sikkerhedskopieret. Vi har alle vores produkter, der er sikkerhedskopieret til disk, CD og en spejlet kopi af vores harddisk. Vi tilbage op en gang om ugen. Vi bruger Maxtor drevet med én knap op igen. Men hvis jeg arbejder på et projekt, jeg bakke det op hver gang jeg laver en ændring. I virkeligheden, når jeg arbejder i løbet af dagen bruger jeg en arbejdsgruppe disk, som jeg gemme til ud over at spare på min harddisk. Når jeg gemmer et dokument, jeg arbejder på, gå jeg derefter til Gem som og gemme det på min harddisk. Derved undgår du ikke at have en opdateret dokument, hvis min computer går ned. Så din backup vil bestå af filer bruger du meget, kundedatabase, dine produkter og alt andet, der er nødvendigt til at holde din virksomhed og kører.
Nu hvad du gør med disse tilbage ups. Godt, hvis du er smart du har et sikkert, det er brandsikker, og du lægger din disk og harddisken tilbage ups i pengeskabet. Når du gør din ugentlige tilbage overskrive ups du trække dem ud og bare dem. Hvis du ikke har foretaget ændringer på dit produkt diske, så du ikke behøver at gøre dem. Du vil være sikker på din sikkert er brandsikker i mindst 2 timer. Vi har en Sentry Safe. Mens ikke en billig virksomhedsudgift er det en meget vigtig betænkning. Afhængigt af hvor meget du skal sætte et sikkert vil omkostninger variere. Ud over at have tilbage ups i pengeskabet, du bør også have et sæt af back ups, der er placeret ud for webstedet. For eksempel, en værdiboks er et fantastisk sted for back-up kopier, vigtige papirer osv.
Som virksomhedsejer skal du også have invalideforsikring. Så hvis du får ondt er du dækket indtil du er oppe og køre igen. Der er antallet af virksomheder, der beskæftiger sig specielt i invalideforsikring. Jeg ville foreslå men du tjekke dem ud omhyggeligt og bede om at tale til lang tid kunder for referencer. Du vil være sikker på, de betaler, når du har brug for dem til uden at skulle gå gennem tøndebånd, eller annullere din dækning bagefter.
Og vigtigst er en forsikringspolice. Den bedste hjemme business politik vi har fundet er af Hartford forsikring. De har en politik specielt til hjemmet baserede virksomheder. De dækker alt. Naturligvis vil omkostningerne afhænge af de grænser, du. Dette er den bedste politik, vi har fundet derude. For dem af jer, der AARP medlemmer kan du ringe 1-888-466-9675 at forhøre sig om dette program. Af den måde, er hvis du er 50 og over at blive medlem af AARP et must.
Hvis du ønsker at holde din forretning og dig selv sikkert være sikker på at gennemføre de procedurer, der er skitseret. Tro os, du vil blive glad for du gjorde.
Copyright 2003 DeFiore virksomheder

Skriv et svar